Powrót Powrót
/ CASE STUDIES / Harmony Group

Jak wdrożyliśmy filtrowanie nieruchomości na stronie dewelopera

Klient Harmony Group
Branża Inwestycje deweloperskie
Zakres Dedykowana strona internetowa WordPress

Właściciel Harmony Group chciał mieć możliwość szybkiego tworzenia stron sprzedażowych dla swoich inwestycji. Dodatkowo ważnym elementem projektu miało być filtrowanie nieruchomości. Cieszymy się, że swoje kroki klient skierował właśnie do nas.

Wyzwania projektu

  • Marka wcześniej otrzymała nowy branding i kluczowe było, aby strona internetowa była spójna z wypracowanym wizerunkiem.
  • Strona internetowa miała umożliwiać wyszukiwanie mieszkań we wszystkich inwestycjach dewelopera.
  • Klient chciał, żeby w łatwy sposób można było budować podstrony następnych inwestycji.
  • Oprócz standardowej listy mieszkań, pozwalającej wyszukiwać z wykorzystaniem filtrów, strona miała oferować wyszukiwanie graficzne na wizualizacjach. Wyzwaniem było udostępnienie narzędzia, które umożliwi stworzenie takiej wyszukiwarki dla każdej nowej inwestycji bez pomocy programisty.
Filtrowanie nieruchomości na stronie Harmony Group
Rafał Skolimowski Współzałożyciel Ideative
Cytat

Gdy zobaczyliśmy pierwsze wizualizacje planowanych inwestycji, byliśmy zafascynowani. Wiedzieliśmy, że to będzie ciekawy projekt.”

Jak przebiegały prace nad stroną www

Na podstawie doświadczeń w pracy z deweloperami zaproponowaliśmy budowę strony na makietach LoFi. Zaplanowaliśmy, z jakich elementów powinien składać się landing page jednej inwestycji deweloperskiej tak, żeby klient uzyskał uniwersalność narzędzia, a użytkownicy strony mogli dowiedzieć się wszystkiego o inwestycji. Najważniejsze elementy, które interesują nabywców to wizualizacje inwestycji i parametry poszczególnych mieszkań.

Oczywiście ceny mieszkań pewnie byłyby tutaj na pierwszym miejscu zainteresowania, ale nie każdy deweloper chce je prezentować na stronie. Szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach. Dlatego formularz kontaktowy musi być tak bardzo pod ręką, jak to tylko możliwe. W końcu strona ma sprzedawać.

Filtrowanie nieruchomości

Strona internetowa inwestycji deweloperskiej powinna dawać odbiorcom łatwe przeglądanie oferty mieszkań. Wydaje się to oczywiste, ale stworzenie wygodnej, uniwersalnej wyszukiwarki dla wielu inwestycji nie jest łatwe.

Jako domyślny sposób wyszukiwania zaproponowaliśmy użytkownikom wyszukiwarkę graficzną opartą na widoku budynku lub budynków inwestycji. Użytkownik wybiera piętro, które go interesuje, a następnie na rzucie piętra widzi rozkład mieszkań. Tutaj szybko może poznać wszystkie parametry mieszkania, które go interesuje. Wprawdzie nie jest to środowisko 3D, gdzie użytkownik może obracać budynkiem, ale podświetlenie pełnych pięter po najechaniu myszą sprawia wrażenie interakcji z całą bryłą budynku.

Drugi sposób to filtrowanie listy mieszkań w formie tabeli. Gdy dla potencjalnego klienta położenie mieszkania nie jest tak istotne, z pewnością będzie go szukał po konkretnych parametrach. Lista umożliwia filtrowanie np. po powierzchni mieszkania, czy liczbie pokoi. Do polepszenia wrażeń z korzystania z tabeli podczas ładowania wyników zastosowaliśmy animację symulującą widok ładowanych wartości (skeleton loading).

Cytat

jest ona przejrzysta, elegancka i łatwo się w niej poruszać. O to chodziło."

Joanna Jazgar

Zarządzanie wyszukiwarką graficzną

Jednym z wyzwań było dostarczenie klientowi rozwiązania, którym będzie można zarządzać we własnym zakresie. Zastosowaliśmy narzędzie, które umożliwia tworzenie dowolnych kształtów linkujących na grafice. Po odpowiednim wdrożeniu, zarządzający stroną może odwzorować kształty pięter i mieszkań oraz odpowiednio je połączyć.

Zaprojektowaliśmy wygląd wyszukiwarki tak, by współgrała z pozostałymi elementami na stronie. Przygotowaliśmy instrukcję obsługi dla redaktora strony. W efekcie bez problemu można stworzyć wyszukiwarkę wizualną dla następnych inwestycji, a kształty mieszkań na rzutach połączyć z podstronami mieszkań.

Zarządzanie wyszukiwarką mieszkań 3D

Efekty dla Harmony Group

  • Zastosowaliśmy modułowe podejście do budowania podstron inwestycji. Sekcje można przesuwać i dodawać wielokrotnie, budując w ten sposób landing page sprzedażowy. Deweloper może więc szybko zacząć sprzedawać następne osiedla mieszkaniowe bez konieczności inwestycji w nową stronę internetową
  • Na górze strony każdej z inwestycji dodaliśmy dodatkową nawigację. Menu daje użytkownikowi wygodę szybkiego przeskoczenia do sekcji, która go interesuje.
  • Nowa strona dewelopera jest miejscem do wygodnego wyszukiwania mieszkań Harmony Group. Jeżeli dla użytkownika priorytetem są nieruchomości o konkretnych parametrach, to może wyłuskać je szybko z oferty wszystkich inwestycji dewelopera, wystarczy, że skorzysta z opcji filtrowania nieruchomości.
  • Zaprojektowaliśmy stronę www, która wygląda nowocześnie, kontynuując opracowany wcześniej branding, jest przejrzysta i wygodnie prowadzi użytkowników.

Co o naszej
współpracy
mówi klient

Joanna Jazgar Doradca klienta @ Harmony Group
Cytat

Bardzo sobie chwalimy współpracę z Wami :) Przede wszystkim za elastyczność, wyrozumiałość, cierpliwość [...] i otwarte dzielenie się wiedzą."

Działasz na rynku deweloperskim?