Powrót Powrót
/ CASE STUDIES / Geofizyka Toruń Grupa Orlen

Jak powstała strona korporacyjna Geofizyki Toruń Grupa Orlen?

Klient Geofizyka Toruń Grupa Orlen
Branża Przemysł petrochemiczny
Zakres Dedykowana strona internetowa WordPress

Osiągnięcia Geofizyki Toruń robią oszałamiające wrażenie. Jednak internetowa strona korporacyjna spółki zupełnie tego nie oddawała. Dlatego zarząd GT, marki znanej na całym świecie, przekazał nam bardzo odpowiedzialne zadanie.

Wyzwania projektu

  • Wizerunek spółki zbudowany był w oparciu o identyfikację wizualną zaprojektowaną lata wcześniej. Elementy identyfikacji ewoluowały i nowa strona miała zachować trzon wypracowanej koncepcji z delikatną zmianą w stronę nowoczesnej, minimalistycznej i korporacyjnej kreacji.
  • Poprzednia strona prezentowała nieaktualną ofertę, nieuwzględniającą nowych kierunków działań spółki. Informacje o szczegółach oferty miały płynąć ze wszystkich departamentów spółki. Staliśmy przed wyzwaniem wypracowania spójnego sposobu prezentacji ogromnej ilości różnorodnych danych.
Rafał Skolimowski Współzałożyciel Ideative
Cytat

Współpraca z GT była dla nas wyróżnieniem i ciekawym wyzwaniem. Zaproponowaliśmy design strony, który zyskał uznanie zarządu. To był efekt dobrze rozpoznanych oczekiwań klienta.

Strona korporacyjna - najważniejsze aspekty

Rozpoczęliśmy od procesu makietowania, w którym zaproponowaliśmy układ poszczególnych podstron. Na podstawie zebranych informacji oszacowaliśmy ilość treści na podstronach ofertowych. Chcieliśmy jak najszybciej wypracować szablon treści do przedstawienia dla przedstawicieli departamentów spółki. W ten sposób koordynator projekt po stronie klienta wiedział do jakiego efektu wspólnie dążymy.

Wygląd strony korporacyjnej

Geofizyka Toruń Grupa Orlen to spółka realizująca skomplikowane zadania geofizyczne na całym świecie. To firma, która dysponuje największym ośrodkiem przetwarzania danych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Nowa witryna spółki musiała pomagać budować jej wiarygodność w oczach kontrahentów. Żeby uzyskać efekt postawiliśmy na:

  • Jasny, czytelny design z przemyślanym układem prezentującym dużą ilość treści.
  • Delikatne mikroanimacje podkreślające technologiczne tło marki.
  • Spójność z kolorystyką wykorzystywaną do tej pory w komunikacji marki.
Cytat

Dla Geofizyki zbudowaliśmy graficzne, rozwijane menu, żeby jasno pokazać odbiorcy obszary działania spółki.

Budowa oferty spółki

Żeby pogodzić różnorodność oferty Geofizyki w spójną prezentację, zdecydowaliśmy o zaprojektowaniu i wdrożeniu modułów, które będą pozwalały zbudować ofertę nawet w przypadku sporych różnic w ilości treści.

Na podstawie tekstów otrzymanych od przedstawicieli różnych departamentów spółki wyodrębniliśmy kilka rodzajów podstron ofertowych skoncentrowanych na małej lub dużej ilości treści i materiałach dodatkowych.

Takie podejście pozwoliło na prezentację oferty w bardzo ogólny sposób, z kilkoma zdaniami opisu, ale także rozbudowane podstrony np. ze szczegółowymi informacjami odnośnie stosowanego specjalistycznego sprzętu.

Myślisz o zmianie strony w swojej korporacji?