Powr贸t Powr贸t
/ CASE STUDIES / Macrosat

Kalkulator ofertowy na stronie operatora telekomunikacyjnego

Klient Macrosat
Bran偶a Us艂ugi telekomunikacyjne
Zakres Dedykowana strona internetowa WordPress

Oferty operator贸w telekomunikacyjnych s膮 jak puzzle, z kt贸rych mo偶na u艂o偶y膰 r贸偶ne pakiety. Kiedy dodamy do tego r贸偶ne mo偶liwo艣ci rabatowania i promocji zwyk艂a prezentacja oferty w formie tabelki na stronie nie spe艂ni swojej funkcji. Dlatego w艂a艣ciciel marki Macrosat zdecydowa艂 si臋 na zaawansowany kalkulator na stronie internetowej.

Wyzwania projektu

  • W momencie tworzenia nowej strony Macrosat przechodzi艂 rebranding. Start nowej strony mia艂 by膰 skorelowany z debiutem od艣wie偶onego wizerunku marki.
  • Klient chcia艂, by nowa strona by艂a faktycznym narz臋dziem sprzeda偶owym. Funkcja kalkulatora na stronie mia艂a dawa膰 mo偶liwo艣膰 wst臋pnej kalkulacji oferty dla miejsca zamieszkania potencjalnego klienta.
  • Funkcja kalkulatora oferty musia艂a najpierw sprawdza膰 dost臋pno艣膰 danych us艂ug w obr臋bie podanego adresu.
  • Nowa strona mia艂a by膰 na tyle 艂atwa do edycji, 偶eby pracownicy firmy mogli swobodnie j膮 aktualizowa膰 i zmienia膰 parametry oferty.
Kalkulator na stronie
Mariusz Mi艣 Wsp贸艂za艂o偶yciel Ideative
Cytat

Nie tworzyli艣my wcze艣niej strony dla operatora telekomunikacyjnego. By艂a to wi臋c okazja do poznania specyfiki tej bran偶y i jej oczekiwa艅. Przeprowadzili艣my wiele konsultacji i dzi臋ki otwartemu podej艣ciu klienta uda艂o nam si臋 wsp贸lnie wypracowa膰 kalkulator, kt贸ry przelicza wszystkie zale偶no艣ci pomi臋dzy elementami oferty.”

Jak przebiega艂a realizacja strony

Jeszcze przed przyst膮pieniem do pracy wsp贸lnie wytypowali艣my elementy poprzedniej strony, kt贸re zupe艂nie nie spe艂nia艂y swojej funkcji i zaplanowali艣my, w jaki spos贸b wdro偶ymy je na nowej stronie.

Naprawili艣my to, co wcze艣niej nie dzia艂a艂o

Jednym z element贸w wcze艣niejszej witryny, kt贸ry by艂 nieu偶yteczny to lista program贸w w ofercie telewizyjnej. Jeden statyczny plik graficzny prezentowa艂 loga stacji telewizyjnych z wizualnym podzia艂em na pakiety. Na mniejszych ekranach grafika by艂a na tyle ma艂a, 偶e stawa艂a si臋 nieczytelna.

Spora cz臋艣膰 odbiorc贸w marki to osoby starsze, szczeg贸lnie zainteresowane telewizj膮. Dlatego opracowali艣my form臋 prezentacji dopasowuj膮ca si臋 do proporcji ekranu. Na nowej stronie program telewizyjny mo偶na doda膰 poprzez panel administracyjny, bez potrzeby anga偶owania projektanta graficznego. Programy wymienione s膮 z nazwy, wi臋c odpadaj膮 r贸wnie偶 problemy z pozyskaniem plik贸w logo od mniej popularnych stacji, a tak偶e nisk膮 czytelno艣ci膮 niekt贸rych znak贸w graficznych.

Kalkulator ofertowy
Cytat

Zawsze mogli艣my liczy膰 na fachowe przeprowadzenie nas przez ka偶dy etap tego z艂o偶onego projektu.

Krzysztof Kacprowicz / W艂a艣ciciel @ Macrosat

Kalkulator na stronie a dost臋pno艣膰 us艂ug

Inicjatywa nowej strony www wysz艂a od problemu wysokich koszt贸w obs艂ugi bie偶膮cych zapyta艅 i konieczno艣ci bezpo艣redniego kontaktu dla klient贸w. Szybkie sprawdzenie dost臋pno艣ci us艂ugi w miejscu zamieszkania i kalkulacja dedykowanej oferty na stronie internetowej to rozwi膮zanie atrakcyjne dla obu stron.

Do艂o偶yli艣my wszelkich stara艅, 偶eby kalkulator ofertowy wylicza艂 ko艅cow膮 cen臋 na podstawie algorytm贸w, z kt贸rych do tej pory korzysta艂a firma. Mimo wielu zale偶no艣ci pomi臋dzy d艂ugo艣ci膮 trwania umowy, wybranych pakiet贸w i us艂ug dodatkowych znale藕li艣my optymalne rozwi膮zanie. Zaprojektowali艣my i wdro偶yli艣my narz臋dzie 艂atwe w obs艂udze zar贸wno dla pracownik贸w firmy, jak i internaut贸w.

 

 

 

Strona dla operatora telekomunikacyjnego

Co zyska艂 Macrosat?

  • Wizerunek dostawcy us艂ug telekomunikacyjnych oferuj膮cego nowoczesne rozwi膮zania. Na nowej stronie odbiorcy maj膮 poczucie obcowania z profesjonaln膮 mark膮, kt贸r膮 kojarz膮 dzi臋ki sp贸jnej wizualnie komunikacji.
  • Klienci marki mog膮 艂atwo sprawdzi膰 jak膮 ofert臋 otrzymaj膮, chc膮c rozszerzy膰 zakres us艂ug lub przed艂u偶y膰 umow臋.
  • Nowi klienci dzi臋ki kalkulatorowi oferty na stronie mog膮 szybko zg艂臋bi膰 mo偶liwo艣ci us艂ug firmy i dzi臋ki temu zwr贸ci膰 uwag臋 na proklienckie rozwi膮zania.
  • Responsywno艣膰 strony daje mo偶liwo艣膰 zapoznania si臋 z ofert膮 operatora r贸wnie偶 na urz膮dzeniach mobilnych, a dzi臋ki wdro偶eniu dost臋pno艣ci cyfrowej WCAG 2.1 strona daje u艂atwienia tak偶e u偶ytkownikom starszym i z niepe艂nosprawno艣ciami.
  • Bezpiecze艅stwo witryny dzi臋ki us艂udze Opieka WordPress.
Wykres
K贸艂ko
66

miast, w kt贸rych sprawdzamy dost臋pno艣膰 us艂ug na podstawie adresu

K贸艂ko
12

pakiet贸w us艂ug podstawowych do wyboru

K贸艂ko
4

kroki konfiguracji oferty

Jak klient oceni艂 nasz膮 wsp贸艂prac臋

Krzysztof Kacprowicz W艂a艣ciciel @ Macrosat
Cytat

Ju偶 dzi艣 widzimy, 偶e nowa strona bardzo dobrze przyj臋艂a si臋 w naszym procesie sprzeda偶owym i skutecznie spe艂nia swoj膮 rol臋."

Szukasz podobnego rozwi膮zania dla swojej firmy?