Powrót Powrót
/ CASE STUDIES / Komercja Real Estate

Minimalistyczna strona internetowa dla lokalnego dewelopera

Klient Komercja Real Estate
Branża Deweloperska
Zakres Dedykowana strona internetowa WordPress

Komercja działa na olsztyńskim rynku deweloperskim od lat. Firma zasłynęła z budowy wyróżniającej się inwestycji Apartamenty Dragonów. Kilka lat temu stworzyliśmy dla niej stronę tej inwestycji. Z biegiem czasu deweloper rozwijał swoją ofertę, co skłoniło go do agregowania swoich inwestycji w jednym miejscu - tak miała powstać minimalistyczna strona internetowa dla marki Komercja.

Wyzwania projektu

  • Wraz z powstaniem nowej strony internetowej właściciel marki chciał odświeżyć wizerunek Komercji. Zakres naszych prac obejmował również redesign logotypu, a także zaprojektowanie minimalistycznej i uniwersalnej identyfikacji wizualnej dla wszystkich inwestycji brandu Komercji.
  • Nowa strona miała być agregatorem do wyszukiwania nieruchomości spośród wszystkich inwestycji dewelopera.
  • Strona miała oferować możliwość tworzenia prostych landing page’y inwestycji, aby w przyszłości deweloper mógł sam tworzyć dla nich nowe strony ofertowe.
  • Deweloper wykorzystywał platformę Asari CRM do obsługi sprzedaży, więc strona musiała dawać możliwość synchronizowania ofert z tym systemem.
Minimalistyczna strona internetowa dla dewelopera
Mariusz Miś Współzałożyciel Ideative
Cytat

Dobrze wspominamy realizację strony dla Apartamentów Dragonów. Wtedy mieliśmy na koncie dopiero kilka wykonanych stron dla inwestycji deweloperskich. Po czasie udało się powtórzyć sprawną i miłą współpracę tworząc stronę Komercji. Dziękujemy za okazane zaufanie.

Wizerunek marki dewelopera

Potencjalny klient dewelopera styka się z marką zarówno na polu internetowym jak i offline. Właściciel marki poprosił nas o zaprojektowanie odświeżonego logo, ale także elementów identyfikacji, która spójnie będzie budować wizerunek Komercji także poza internetem.

Identyfikacja wizualna dewelopera

Zaprojektowaliśmy kilka rodzajów materiałów w czystym, minimalistycznym wydaniu. Biel i nowoczesna, czytelna typografia miały być znakiem rozpoznawczym dewelopera.

W toku prac nad identyfikacją stworzyliśmy takie elementy, jak:

  • Logotyp
  • Zestaw billboardów
  • Materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, itp.)
Minimalistyczny billboard dla dewelopera

Jedna strona, wszystkie inwestycje

Zanim deweloper zdecydował się na stworzenie nowej strony dla marki Komercja, inwestycje wymagały oddzielnego spojrzenia na ich markę i widoczność w internecie. Wspólnie zaplanowaliśmy więc powstanie podstron inwestycji, które będą zbudowane w podobny sposób. Zaprojektowaliśmy zestaw modułów, który pozwalał na stworzenie podstrony ofertowej dla aktualnych inwestycji i tych, które powstaną w przyszłości.

Stworzenie takiej podstrony wymagało jedynie zebrania odpowiednich materiałów, jak wizualizacje oraz teksty. Teraz nową podstronę mógł łatwo stworzyć pracownik Komercji, bez potrzeby angażowania naszego zespołu.

Mobilna strona internetowa dla dewelopera

Jedna wyszukiwarka, wszystkie nieruchomości

Czasy budowania stron dla każdej nowo budowanej inwestycji powoli mijają. Duże koszty budowania nowego brandu i strony internetowej, wyszukiwarka ograniczająca wyszukania do jednej inwestycji, a także krótki okres życia strony inwestycji to najważniejsze wady takiego rozwiązania. Dlatego na nowej stronie Komercji użytkownik w jednym miejscu może przeszukać całą ofertę nieruchomości dewelopera.

Co więcej z perspektywy dewelopera takie rozwiązanie zmniejsza koszty w zakresie zarządzania. Szczególnie, gdy strona jest zintegrowana z systemem CRM wspierającym proces obsługi klienta.

W praktyce deweloper po stronie systemu CRM edytuje nieruchomości i zmienia ich status sprzedaży, a następnie informacje zaczytywane są do strony internetowej.

 

Co zyskał deweloper?

Z całą pewnością właściciel marki Komercja wraz nową stroną zyskał nowe możliwości i szanse. Przyjrzyjmy się najważniejszym z nich:

  • Możliwość bezkosztowej rozbudowy strony o nowe inwestycje.
  • Optymalizacja czasu zarządzania nieruchomościami do jednego systemu CRM, który jest z integrowany ze stroną.
  • Wykluczenie możliwość błędnego oznaczenia statusów sprzedaży nieruchomości na stronie, w przypadku ręcznego zarządzania stroną.
  • Większa szansa na poznanie oferty innych inwestycji przez potencjalnych kupujących.
  • Możliwość budowania widoczności marki w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych, dzięki długiemu cyklowi życia strony.
  • Spójna prezentacja portfolio inwestycji. Minimalistyczna strona internetowa pracująca na wizerunek jednej marki.
Strona internetowa lokalnego dewelopera w Olsztynie

Czy Twoja marka dewelopera utknęła ze starą stroną?