Powrót Powrót

Co Ideative myśli o idealnej stronie www?

Musi realizować cele biznesowe firmy

To podstawa decyzji o zainwestowaniu w nową stronę internetową. Strona musi zarabiać, ale żeby tak się stało, na temat trzeba spojrzeć nie tylko z perspektywy designu i UX. Strona powinna być wynikiem przemyślanej analizy.

Powinna być elementem dobrze naoliwionej maszyny marketingowej

Nawet najlepsza strona nie będzie na siebie zarabiać, gdy nikt jej nie zobaczy. Strona powinna dawać techniczne możliwości realizacji współczesnych działań marketingowych.

Musi dawać możliwość wygodnej edycji treści

Możliwość szybkiej edycji treści na stronie to “must have”. Strona powinna nadążać za rozwojem firmy i dawać możliwość eksperymentowania. Dodawanie nowych funkcjonalności, czy zmiana wyglądu sekcji to wsparcie, które powinien oferować twórca.

Uczyliśmy się od naszych klientów

Arrow Arrow
Arrow Arrow
Ideative - początek historii

– Czy wiecie, jak korzystać z internetu? Znacie w ogóle jakieś adresy stron? – te pytania, zadane w latach 90-tych przez właściciela kafejki internetowej były początkiem mojej przygody z internetem.

Spędziłem wiele godzin swojego dzieciństwa na graniu oraz pobieraniu muzyki i filmów z internetu. To trwało do momentu, gdy pierwszy raz dowiedziałem się, że strona internetowa to zwykły tekst…

Ideative - zwrot w historii

– Zwykły tekst napisany w notatniku?! – pytanie, które zadałem sobie w głowie, to był magiczny moment. Nie ma przesady w stwierdzeniu, że odmienił moje życie. Pierwszą stronę internetową zrobiłem o Realu Madryt i konsoli PlayStation. Do tej pory nie wiem, czemu lubiłem Real Madryt.

Zajęło mi dobre parę lat, żeby dojść do wniosku, że pisanie stron internetowych nie jest tak przyjemne, jak ich projektowanie. Szlifowałem więc swoje umiejętności graficzne, tworząc projekty w najróżniejszych branżach.

Ideative - rozwój historii

– Chciałbym, żeby moja strona była ładna i nowoczesna – 9 na 10 klientów miało oczekiwania, które można by zamknąć w podobnie brzmiących zdaniach. Jednak 1 na 10 oczekiwał czegoś więcej. Wymagający klienci widzieli stronę jako inwestycję, która miała być akceleratorem dla rozwoju firmy, a nie tylko ładną wizytówką.

Z biegiem lat te proporcje zaczęły się odwracać. Wymagających klientów było coraz więcej. To oni otworzyli mi oczy na zmieniającą się rolę strony internetowej w biznesie.

Ideative - dzisiaj

To tylko jedna historia, ale każdy z naszego zespołu przeszedł podobną drogę, rozwijając się razem ze zmieniającymi się warunkami rynkowymi.

Dzisiaj korzystamy z tej wiedzy, żeby pomóc rozwijać się następnym firmom. Wykorzystujemy tę wiedzę, także do rozwoju Ideative. Realizując różnego rodzaju działania marketingowe dla nas, widzimy, że dzięki temu lepiej rozumiemy, z jakimi wyzwaniami mierzą się nasi klienci.

Czego możesz się
po nas spodziewać?

Zrozumienia sytuacji i potrzeb Twojej firmy

Od tego Ideative zaczyna każdy projekt. Wchodzimy w buty potencjalnych klientów firmy, analizujemy jej ofertę i otoczenie.

Dopasowania panelu do specyfiki działania firmy

Pola edycyjne i elementy panelu WordPressa dostosowujemy do sposobu pracy klienta i sposobu ułożenia treści strony firmowej.

Pomysłów opartych na wiedzy i doświadczeniu

Chętnie dzielimy się wiedzą oraz proponujemy ciekawe rozwiązania. Tworzyliśmy strony dla najróżniejszych branż, co daje nam pole do inspiracji.

Kontaktu zwrotnego nawet w trudnych sytuacjach

Gdy popełnimy błąd nie chowamy głowy w piasek, ani nie zamiatamy niczego pod dywam. Otwarcie mierzymy się z problemami.

Niewdrażania bezmyślnie złych pomysłów

Zawsze możesz liczyć na feedback z naszej strony. Chętnie słuchamy pomysłów i zawsze wskazujemy ich wady i zalety.

Wsparcia w rozwoju strony internetowej

Naszym klientom pomagamy wdrażać nowe funkcjonalności na stronach, wprowadzać zmiany optymalizacyjne i dbać o bezpieczeństwo witryn.

ideative Koło

Co o Ideative mówią klienci?

Arrow Arrow
Arrow Arrow
Wyszukiwarka mieszkań 3D na stronie inwestycji
Arrow Arrow
Arrow Arrow
Joanna Jazgar Półkole Doradca klienta @ Harmony Group Quote

Bardzo sobie chwalimy współpracę z Wami :) Przede wszystkim za elastyczność, wyrozumiałość, cierpliwość [...] i otwarte dzielenie się wiedzą."

Arrow Arrow
Arrow Arrow
Zbigniew Włodarczak Półkole Media & Public Relations Manager @ Dudek Paragliders Quote

Dziękujemy za świetną współpracę! Niesamowicie profesjonalne podejście podczas tworzenia naszej strony www. Kreatywność i terminowość na najwyższym poziomie, wzorowy kontakt!"

Wenglorz - Case Study - Animowana strona internetowa
Arrow Arrow
Arrow Arrow
Joanna Siwiec Półkole Specjalista ds. marketingu @ Wenglorz Quote

Bardzo wiele się nauczyłam i z całym sercem będę Was polecać dalej. Ogromnie dziękuję za cierpliwość i podzieleniem się doświadczeniem i pomocą przy tworzeniu strony."

Arrow Arrow
Arrow Arrow
Cezary Zakrzewski Półkole Kierownik sprzedaży @ Smart Automation Quote

Nasza strona powstała nie tylko dla nas, ale wspólnie z nami, począwszy od dokładnego rozpoznania potrzeb, przez wizualizację, wdrożenie, aż po korekty i wsparcie trwające długo po oddaniu strony. Wszystkim moim klientom życzę takiego poziomu obsługi!"

Strona dla operatora telekomunikacyjnego
Arrow Arrow
Arrow Arrow
Krzysztof Kacprowicz Półkole Właściciel @ Macrosat Quote

Już dziś widzimy, że nowa strona bardzo dobrze przyjęła się w naszym procesie sprzedażowym i skutecznie spełnia swoją rolę."

Zobacz jak pracowaliśmy dla wybranych marek

Wenglorz - Case Study - Animowana strona internetowa
Wenglorz

Animowana strona internetowa dla producenta rozwiązań do przemysłu rolno-spożywczego

Do współpracy przy nowej stronie internetowej zaprosiła nas firma, która z wykorzystanej przez 30 lat stali mogłaby wybudować ponad 10 wież Eiffla. Niezwykłe poczucie humoru zwiastowało wyjątkowo sprawną współpracę.

Case Study - Strona www dla nowoczesnej firmy z branży automatyki
Smart Automation

Jak powstała nowoczesna strona www dla firmy z branży automatyki

Gdy specjaliści w automatyzacji i robotyzacji procesów przemysłowych potrzebują nowej strony internetowej, serce zaczyna nam szybciej bić. Do drzwi puka naprawdę ciekawy projekt.

Co Ideative może zaoferować Twojej marce?

Opisz nam swoją markę, wprowadź nas w jej sytuację. Chętnie pomożemy w jej rozwoju.