materiały reklamowesocial mediawww

CittaSlow

W związku z rozwijającym się ruchem „miast dobrej jakości życia” Stowarzyszenie Polskie Miasta Cittaslow potrzebowało spójnych i wyróżniających się materiałów reklamowych, które będą wykorzystywane na różnorodnych targach oraz wydarzeniach, a także nowej strony internetowej i grafik do mediów społecznościowych.

Materiały wystawiennicze

Po wspólnych rozmowach zdecydowaliśmy się wykorzystać symbol ślimaka, który znajduje się również w logotypie Cittaslow. Zaprojektowaliśmy ściankę wystawienniczą, ladę, podświetlany pylon oraz roll-up. Wszystkie projekty materiałów reklamowych na targi utrzymane były w kolorze białym z charakterystycznym motywem ślimaka. Wykorzystaliśmy również dodatkowe kolory, aby podkreślić istotne elementy i nadać całości energii i dynamiki.

Strona internetowa

Zlecono nam również wykonanie projektu graficznego nowej strony Cittaslow Polska. W projekcie zastosowaliśmy jasne i pastelowe kolory, aby nawiązać do wartości promowanych przez ruch Cittaslow – zrównoważony rozwój, polepszenie jakości życia mieszkańców i przybliżanie kultury dobrego życia.

W związku z tym, że sieć miasteczek wciąż się powiększa na stronie głównej serwisu wyeksponowane zostały wydarzenia i aktualności, co pozwala na stałe i regularne informowanie o prowadzonych działaniach. Zaprojektowaliśmy także mini-galerię miast należących do ruchu Cittaslow.

Jacek Przemysław Kostka, Stowarzyszenie Polskie Miasta Cittaslow

...profesjonalizm i wysoki poziom świadczonych usług...

„Firma Ideative podczas realizacji zamówienia wykazała się profesjonalizmem, rzetelnością i pożądanym zaangażowaniem. Rekomendujemy współpracę z firmą wszystkim, którzy cenią profesjonalizm i wysoki poziom świadczonych usług.”

 

 

Zobacz co zrobiliśmy dla GadgetHouse
Zobacz co zrobiliśmy dla databroker SA