Wiśniowy piec
Charakterystyczna identyfikacja wizualna restauracji jest istotnym elementem jej wizerunku. Pozwala nie tylko trafić do świadomości konsumentów, ale także wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego opracowując logotyp marki Wiśniowy Piec naszym zadaniem było stworzenie symbolu nawiązującego zarówno do nazwy, jak i oddającego charakter tego miejsca.

Identyfikacja wizualna dla restauracji
Naszemu klientowi zależało przede wszystkim na tym, aby identyfikacja wizualna restauracji została opracowana w stonowanych kolorach, pasujących do wnętrza lokalu. Dlatego też, podczas tworzenia projektu zdecydowaliśmy się pozostać przy czerni i bieli, choć rozważaliśmy również inne koncepcje, z wariacjami na temat koloru wiśniowego. Wykorzystana w projekcie logotypu czcionka o delikatnie pisanym kroju, ma nawiązywać kształtem do języków ognia. Dzięki temu sam wyraz „Piec” nabiera w tym kontekście nowego, symbolicznego znaczenia.

Materiały reklamowe
Oprócz logotypu zaprojektowaliśmy również menu oraz ulotki w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną. Zarówno w karcie, jak i ulotce, która powstała na jej bazie, wykorzystaliśmy czcionkę dodatkową z logotypu, ale przedstawiliśmy ją w innej formie. Stworzyliśmy także dostosowane do obranego stylu ikony. Karta menu została wydrukowana na matowym papierze o gramaturze 350 g i uszlachetniona matową folią.

Anna i Maciej Wiśniewscy, Wiśniowy Piec
Terminowość, rzetelność, komunikatywność...
„Współpraca między nami układała się znakomicie na każdym poziomie. Terminowość, rzetelność, komunikatywność, ogromne zaangażowanie, przyjazna atmosfera a przede wszystkim niezwykła wyobraźnia oraz intuicja osób z którymi współpracowaliśmy sprawiły, że produkt finalny przekroczył nasze oczekiwania. Jeszcze raz serdecznie za wszystko dziękujemy.”