IDENTYFIKACJA WYJĄTKOWA, JAK TWOJA FIRMA

Identyfikacja wizualna

Tworzysz nową markę i zakładasz własną firmę? A może po latach bycia na rynku zdałeś sobie sprawę z tego, że potrzebujesz spójnych materiałów firmowych? Projektujemy branding dla zupełnie nowych marek i odświeżamy identyfikację wizualną tych istniejących.

 

Pomożemy w zobrazowaniu wizji, którą masz w głowie. A jeśli nie masz żadnego pomysłu możesz w pełni zdać się na nasz koncept. Identyfikacja wizualna dla firmy to jedna z cech charakterystycznych, która wyróżnia ją na rynku, a także pomaga budować jej wizerunek. Spójna, czytelna i zapadająca w pamięć identyfikacja wizualna świadczy o wysokiej świadomości marki i dbałości o swój obraz w oczach klientów.

 

 

Dlaczego nawet mała firma powinna mieć identyfikację wizualną?

Budowanie wizerunku

Wielu przedsiębiorców uważa, że to, jak wygląda ich marka nie ma większego znaczenia. Niestety konsumenci, a więc też potencjalni klienci danej firmy, kupują przede wszystkim oczami. Dlatego tak istotny jest wygląd – nie tylko samego produktu, ale także marki, która za nim stoi. Budowanie wizerunku to proces długotrwały i nie polega jedynie na wizualnym przedstawieniu marki, ale również na tym, jak komunikuje się z konsumentami, jakich wartości im dostarcza.

 

Wyróżnienie na tle konkurencji

Dobrze zaprojektowana i charakterystyczna identyfikacja wizualna to wyróżnik każdej marki. Pozwala konsumentom w szybki sposób skojarzyć przekaz marketingowy z marką i zapisać ją w swojej świadomości. Dzieje się tak główne dlatego, że większość z nas to wzrokowcy, którzy lepiej zapamiętują przekaz wizualny. Identyfikacja wizualna ma pomóc danej marce w odróżnieniu się od innych, konkurencyjnych firm na rynku.

Profesjonalizm

Spójna i czytelna identyfikacja wizualna to klucz do postrzegania marki, jako wiarygodną i profesjonalną. Jeśli Twój potencjalny klient otrzyma dwie oferty – pierwszą spójną z logotypem i z elementami motywu graficznego marki, a drugą napisaną w edytorze tekstowym, to jak myślisz, którą firmę uzna za bardziej profesjonalną?

Standaryzacja

Opracowanie księgi znaku oraz identyfikacji wizualnej pomaga nam usystematyzować główne założenia linii graficznej naszej marki. Księga znaku to nic innego, jak dokument, w którym znajdziemy podstawowe informacje na temat naszego logotypu. Dzięki zaprojektowaniu i opisaniu poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej zachowujemy spójność i przejrzystość w komunikacji marki w mediach społecznościowych, w jej materiałach reklamowych oraz na stronie internetowej.

Co możemy dla Ciebie zaprojektować?

  • key visual (wiodący motyw graficzny Twojej marki)
  • logotyp
  • księga znaku
  • wizytówki
  • szablon oferty firmowej
  • papier firmowy
  • stopkę e-mail
  • koperty firmowe
  • teczkę ofertową
  • grafiki do mediów społecznościowych
  • tabliczki informacyjne
  • szyld
  • grafikę na samochód firmowy
  • gadżety firmowe (długopisy, kubki, smycze, pendrive, podkładki pod mysz komputerową, kalendarze, etc.)
  • materiały reklamowe (ulotki, plakaty, roll-upy, billboardy, banery, reklamy prasowe, torby reklamowe, notesy, foldery reklamowe, zaproszenia na eventy i wiele innych)
  • materiały wystawiennicze (ścianki prezentacyjne, lady degustacyjne, regały na produkty, kioski, trybunki, pylony, standy, potykacze, stojaki na ulotki, etc.)

Zapytaj o projekt identyfikacji wizualnej dla swojej marki

Z chęcią porozmawiamy o Twojej firmie i zaproponujemy kierunek wizualny, w którym możesz podążać.

Zapytaj o identyfikację